PResentació d'experiència ala Universitat de Lleida: "Instruments reals, instruments vivencials"
Es tractarà de que l'infant vegi els instruments plasmats en una imatge també en format joguina i finalment veurà l'instrument real.
Primer de tot deixarem les imatges per l'aula per tal de que els infants les vegin i deixarem que vagin fent les seves teories, que ens expliquin què son, que en sabem, etc.... Desprès traurem els instruments de joguina i explicarem els diferents sons que fan, si sonen fluix o fort, si els hi agrada com sona o no, etc...
Finalment deixarem que els infants toquin, facin sonar, juguin i experimentin amb els instruments reals i els hi demanarem que ens diguin si son els mateixos que tenim a l'aula de joguina, si en falta algun, si n'hi ha de repetits, etc...
Aquesta activitat no es durà a terme en una sola sessió, ja que es faria massa pesada per als infants
de 2 anys, però la seqüenciació d'aquesta serà flexible en funció de l'interès que mostrin els infants.
La durem a terme sempre en rotllana i en grup gran, ja que podrem extreure més conclusions/fruits entre tots.
Per acabar, presentarem als infants el racó específic dels instruments, els quals tindran sempre al seu abast, però els hi donarem les consignes següents:
- Res no es llença
- Res no es trenca
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada