Fem línies paral·leles
Amb aquesta idea, no tan sols treballem la part de plàstica, ni la matemàtica, sinó que també experimentem amb els objectes, joguines i elements que tenim al nostre entorn.
Enganxem ceres del tipus que vulguem o rotuladors a un caminador ( en aquest cas ), posem paper d'embalar al terra de l'aula o de casa i deixem que els infants el passegin per l'espai. Tal i com aniran caminant amb el caminador aniran pintant creant línies paral·leles.
S'ha de tenir especial cura en posar les ceres o rotuladors a l'alçada adient per a que puguin pintar al paper, sinó pot passar el que es veu a la imatge central, que no totes les ceres pinten.
Aquesta activitat es pot dur a terme també amb cotxes de joguina per a poder-ho treballar a la taula de l'aula.
Conceptes que treballem:
- colors
- línies paral·leles
- espai
- causa-efecte (si s'espenteja el caminador aquest deixa marcat el camí recorregut)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada