dijous, 19 de febrer del 2015

Fem línies paral·leles


Amb aquesta idea, no tan sols treballem la part de plàstica, ni la matemàtica, sinó que també experimentem amb els objectes, joguines i elements que tenim al nostre entorn.

Enganxem ceres del tipus que vulguem o rotuladors a un caminador ( en aquest cas ), posem paper d'embalar al terra de l'aula o de casa i deixem que els infants el passegin per l'espai. Tal i com aniran caminant amb el caminador aniran pintant creant línies paral·leles.




S'ha de tenir especial cura en posar les ceres o rotuladors a l'alçada adient per a que puguin pintar al paper, sinó pot passar el que es veu a la imatge central, que no totes les ceres pinten. 

Aquesta activitat es pot dur a terme també amb cotxes de joguina per a poder-ho treballar a la taula de l'aula.

Conceptes que treballem:
  • colors
  • línies paral·leles
  • espai
  • causa-efecte (si s'espenteja el caminador aquest deixa marcat el camí recorregut)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada